Porządek w biurze - jak utrzymać? Poznaj propozycje mebli, które pozwolą Ci go zachować

person Autor: Paulina z Meblowej 1 list Kategoria: Pomysły dla małych pomieszczeń Dodano w comment Liczba komentarzy: 0 favorite Wyświetleń: 386

Jakie meble biurowe pomogą utrzymać porządek

Utrzymanie porządku w biurze, szczególnie przy dużej ilości dokumentacji, nie jest prostym zadaniem. Chodzi bowiem nie tylko o to, by znaleźć miejsce do przechowywania, ale również by wygodnie i łatwo można było ze wszystkiego korzystać. By zapanować nad chaosem, warto zaopatrzyć pomieszczenie w odpowiednią ilość dopasowanych mebli biurowych, z których pomocą zaaranżujemy przestrzeń. A jakie meble są niezbędne w biurze, by zachować w nim porządek? Podpowiadamy w poniższym artykule, zapraszamy do lektury. 

1. Jak utrzymać porządek w biurze?
2. Jakie meble wybrać do biura, by zachować porządek?
3. Jakie meble są niezbędne w biurze?
4. Jak wybrać meble biurowe do biura?
5. Jak zorganizować miejsce na biurku?

Jak utrzymać porządek w biurze?

By nasze biuro było uporządkowane i dobrze zorganizowane, musimy zadbać o kilka aspektów:

  • dużą ilość mebli do przechowywania typu regał biurowy czy szafa biurowa na segregatory
  • meble biurowe dopasowane do wielkości wnętrza i potrzeb firmy
  • przy każdym biurku prostym czy biurku narożnym warto postawić kontenerek biurowy, by pracownicy mogli do niego chować zbędne dokumenty i osobiste przedmioty
  • akcesoria ułatwiające segregację i przechowywanie dokumentów, jak segregatory, kuwety, pudełka
  • regularne obowiązkowe sprzątanie.

Szukasz mebli biurowych, które pozwolą zapanować nad chaosem i pomieszczą wszelkie dokumenty? Wybierz zestawy mebli biurowych z naszego sklepu internetowego

Jakie meble wybrać do biura, by zachować porządek?

Bardzo duże znacznie dla organizacji i porządku w biurze mają meble. Powinny być przede wszystkim dostosowane do działalności przedsiębiorstwa oraz wielkości i rozkładu pomieszczeń. Warto wykorzystywać każdą przestrzeń i dobrze rozplanować położenie szaf, regałów i innych mebli biurowych i gabinetowych, tak by:

  • każdy pracownik miał do nich swobodny dostęp,
  • nie zakłócały przemieszczania się po wnętrzu,
  • dobrze się prezentowały.

Zdaniem eksperta

Dobrym rozwiązaniem do każdego biura jest postawienie na komplety mebli biurowych, ponieważ dają nam możliwości późniejszej rozbudowy, a równocześnie są spójne wizualnie. Dodatkowo taki zestaw będzie zawierał wszystkie niezbędne w przedsiębiorstwie meble: od ergonomicznego biurka, przez szafy, regały biurowe po komody - Paulina z Meblowej 1 

Jakie meble są niezbędne w biurze?

Z pewnością w każdym biurze potrzebne są:

Jak wybrać meble biurowe do biura?

Decydując się na zakup mebli do firmy, warto kierować się potrzebami naszymi i pracowników oraz możliwościami i wielkością pomieszczeń. Dodatkowo dobrym pomysłem jest kupowanie bezpośrednio u producenta mebli, a nie pośrednika, sklepu, który tylko je sprzedaje. Dzięki temu z pewnością zapłacimy mniej oraz będziemy mieli większy wybór. Łatwiej też dogadamy się ze sprzedawcą, zyskamy możliwość negocjacji cen czy wprowadzenia drobnych zmian w meblach. 

Jak zorganizować miejsce na biurku?

Miejscami, w których najłatwiej o bałagan, są biurka pracowników. Wystarczy kilka osobistych przedmiotów, notatniki, dokumenty firmowe, by na blacie zapanował chaos. Da się jednak uniknąć takiej sytuacji. 

Jak zorganizować miejsce na biurku? Przede wszystkim:

  • warto, by pracownicy mieli do dyspozycji biurka z szufladami lub kontenerek biurowy z szufladami. Dzięki temu będą mieli dodatkową przestrzeń do przechowywania i dużo łatwiej utrzymają porządek. Równocześnie ważne i często używane przez nich przedmioty będą “pod ręką”;
  • pracownicy muszą mieć do dyspozycji dużą ilość segregatorów, koszulek, pudełek do przechowywania;
  • warto promować ideę czystego biurka w firmie i zachęcać do utrzymania porządku;
  • dobrze jest zainstalować przegrody oddzielające biurka (jeśli są ustawione obok siebie), by każdy pracownik miał ściśle określoną własną przestrzeń;
  • powinniśmy zadbać o porządki w kablach;
  • digitalizacja dokumentów i prowadzenie notatek elektronicznych znacząco ograniczy ilość przechowywanych na biurku dokumentów i zwiększy poziom czystości przestrzeni.

Przeczytaj na naszym blogu również:

Komentarze

Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Niedziela Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Styczeń Luty Marzec Kwiecień Maj Czerwiec Lipiec Sierpień Wrzesień Październik Listopad Grudzień